ZMLUVNÉ PODMIENKY POZÁRUČNÝCH OPRÁV
POZÁRUČNÝ SERVIS
Roman Košč - ITPROOF | Zámutov 213, 09415 Zámutov, Prevádzka: Zámutov 203, IČO: 409995999
1. ZMLUVNÉ PODMIENKY POZÁRUČNÝCH OPRÁV
1. firma Roman Košč - ITPROOF (ďalej len „servis") prehlasuje, že splní všetky náležitosti podľa platnej právnej legislatívy v SR, ktorá sa týka servisu spotrebnej elektroniky a činnosti s tým súvisiacej.
2. Servis vykoná objednanú opravu v najkratšej možnej lehote za použitia originálnych náhradných dielov a technológie doporučenej výrobcom daného zariadenia.
3. Servis nezabezpečuje opravu zariadenia značiek, na ktoré nemá autorizáciu od výrobcu daného zariadenia.
4. Servis vydá objednávateľovi predmet opravy po predložení potvrdenia o prevzatí do servisu. V prípade straty tohto potvrdenia je objednávateľ povinný ohlásiť túto skutočnosť servisu, ktorý v tomto prípade vydá predmet opravy len po predložení platného OP.
5. Servis vyúčtuje vykonanú službu a použitý materiál na základe platného cenníka opráv servisu.
6. Pri odstúpení zákazníka od objednávky, opravy (zákazník nesúhlasí s konečnou cenou opravy) bude zákazníkovi vyúčtovaný poplatok za diagnostiku zariadenia, cena použitého materiálu, ktorého povaha neumožňuje jeho demontáž bez znakov použitia a náklady vynaložené servisom na dopravu.
7. V prípade odmietnutia zaplatenia vyúčtovanej čiastky servis zariadenie nevydá.
8. Servis poskytne na vykonanú opravu záruku podľa platnej legislatívy.
9. S ohľadom na zložitosť zariadenia spotrebnej elektroniky sa môže v priebehu záručnej doby poskytnutej servisom závada opakovať . Zákazník túto závadu reklamuje v servise, ktorý opravu vykonal. Pri následnej reklamácii je nutné predložiť servisný list z predchádzajúcej opravy a doklad o zaplatení. Aj napriek podobným vonkajším prejavom závady sa môže stať, že závadu spôsobuje časť zariadenia, ktorá nebola predmetom predchádzajúcej opravy. V takom prípade nebude reklamácia uznaná a bude vyúčtovaná ako ďalšia oprava.
10. Servis vydá spolu s opraveným zariadením aj vymenené vadné diely. V prípade požiadavky zákazníka bude zabezpečená ich ekologická likvidácia.
11. Pokiaľ si objednávateľ neprevezme predmet opravy do 1 mesiaca od uplynutia posledného dňa stanovenej doby, má servis právo účtovať poplatok za uskladnenie a to vo výške 1,- EUR s DPH za každý deň omeškania.
Pokiaľ si objednávateľ nevyzdvihne predmet opravy ani v lehote ďalších 6 mesiacov, je servis oprávnený odpredať predmet opravy tretej osobe (V zmysle zákona č. 40/1964 (Občiansky zákonník) § 656))
12. Servis týmto prehlasuje a zaväzuje sa, že zverejnené osobné dáta nebude bez súhlasu vlastníka týchto dát žiadnym spôsobom poskytovať tretej osobe a zverené dáta nepoužije k verejnej ponuke nesúvisiacej s propagáciou servisu. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka, i bez udania dôvodu, jeho osobné údaje kedykoľvek vymaže zo svojej databázy.
2. ZÁRUČNÉ PODMIENKY NA SERVISNÉ PRÁCE
1. Na vykonané servisné práce poskytuje firma Roman Košč - ITPROOF záručnú dobu 3 mesiace a na vymenené náhradné diely 24 mesiacov.
2. S ohľadom na zložitosť zariadenia spotrebnej elektroniky sa môže v priebehu záručnej doby poskytnutej servisom závada opakovať. Zákazník túto závadu reklamuje v servise, ktorý opravu vykonal. Pri následnej reklamácii je nutné predložiť servisný list z predchádzajúcej opravy a doklad o zaplatení. Aj napriek podobným vonkajším prejavom závady sa môže stať, že závadu spôsobuje časť zariadenia, ktorá nebola predmetom predchádzajúcej opravy. V takom prípade nebude reklamácia uznaná a bude vyúčtovaná ako ďalšia oprava.
Bezplatné odstránenie závady sa nevzťahuje tiež na:
• Pravidelnú údržbu alebo výmenu mechanických súčiastok podliehajúcich opotrebovaniu
• Poškodenie spôsobené nešetrným alebo nesprávnym zaobchádzaním • Závady spôsobené živelnou udalosťou, požiarom, dlhodobým priamym slnečným žiarením, statickou elektrinou, kolísaním napätia v elektrorozvodnej sieti
• Neodbornou inštaláciou a závadami systémov, v ktorých bol výrobok inštalovaný
• Výrobky, do ktorých zasiahli neoprávnene, vrátane úprav, modifikácií a zásahov neautorizovaných servisov
• Závady spôsobené náhodným alebo zámerným vniknutím kvapaliny, hmyzu alebo cudzích predmetov do výrobkov
• Poškodenie vzniknuté z profesionálneho alebo komerčného využívania výrobkov určených pre domácu spotrebu.
Podmienky pozáručný servis - PDF
lionit.sk
- Hlavná stránka - itproof
- Antik telecom partner
- Zmluvné podmienky pozÁručných oprÁv
- Ochrana osobný údajov
MAPA STRÁNKY:

IČO: 40999599
Tel: 0908 789 336
Email: lionit@lionit.sk